unit
Portada   
unit
unit
L'Ajuntament   
unit
unit
La Ciutat   
unit
unit
Noticies   
unit
unit
Municipis Agregats   
Agenda Cultural   
unit
unit
Atenció al Ciutadà   
unit
unit
Contactes d'Interès   
unit
unit
Edictes   
unit
unit
Estudiar a Tàrrega   
unit
unit
Fires i Mercats   
unit
unit
Negocis i Polígons   
unit
unit
Oferta Pública d'Ocupació   
unit
unit
Ordenances i Reglaments   
unit
unit
Perfil del Contractant   
unit
unit
Plànol de la Ciutat   
unit
unit
POUM   
unit
unit
unit
unit
Turisme a Tàrrega   
unit
unit
                                                                    divendres, 30 de juliol de 2010
 
El Pla Educatiu d'Entorn de Tàrrega fomenta l'hàbit de la lectura entre els escolars
Segona edició de la campanya Contem-ho, en què els alumnes recomanen llibres a través dels aparadors de Foment Targarí
  

21-04-10 12:20
Per segon any consecutiu, el Pla Educatiu d’Entorn (PEE) de Tàrrega ha dut a terme una activitat de promoció de la lectura entre els escolars. Sota el nom genèric de Contem-ho, els alumnes dels centres educatius targarins recomanen els seus llibres preferits, els quals s'exposen fins aquest dissabte en els aparadors dels comerços associats a Foment Targarí. Enguany són els nois i noies de sisè de primària els qui adrecen els seus suggeriments literaris a la ciutadania, identificant-los a més amb un punt de llibre personalitzat.

El món dels tovets
El Pla Educatiu d'Entorn també realitza altres acccions per promoure l'hàbit de la lectura entre els nens i nenes de 3 a 6 anys. L'activitat se centra en la narració de contes a la Biblioteca Central Comarcal per part d'un monitor ajudant-se de peluixos. D'aquí ve el nom amb què s'ha batejat la iniciativa, El món dels tovets. El PEE vol familiaritzar els infants amb els llibres i, sobretot, amb l’ús de la biblioteca i els seus recursos, potenciant alhora l'èxit escolar.

Conferències de l'Escola de Famílies
L'Escola de Famílies de Tàrrega va endegar el passat 15 d'octubre el seu segon cicle de conferències centrades en l'àmbit de la pedagogia. Formada per les AMPAs dels centres d'ensenyament obligatori del municipi, l'entitat exposa així continguts que poden contribuir a l'educació dels fills en el si de la família. L'Escola de Famílies també compta amb el suport del PEE, impulsat pel consistori i la Generalitat de Catalunya. Consulteu les xerrades de l'Escola de Famílies a l'apartat Agenda Cultural.

Què és el Pla Educatiu d'Entorn?
La Regidoria d'Educació, els centres docents i els agents educatius del municipi apleguen esforços sota la coordinació del Govern català per dinamitzar l'ensenyament més enllà de l'àmbit escolar. Activitats paral·leles a les classes, la potenciació de l'ús social del català o la cohesió entre els alumnes autòctons i els nouvinguts són alguns dels eixos del Pla Educatiu d'Entorn.

(Noticia de Regidoria d'Esports i Educació)
Veure totes les Noticies
   Casa Vila 8
   Nereu
   Haití: Terratrèmol
   Propostes igualtat
   Sindic
   Donacions al Banc d'aliments de Tàrrega
   bucs_de_assaig
   Punt Jove
   Politiques de Igualtat
   Pimestic
   
(c) 2003 Ajuntament de Tàrrega