Oficina Local d'Habitatge
HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
De dilluns a divendres, de 10 a 13 h.
Amb la voluntat de concentrar en un únic taulell totes les consultes i peticions vinculades amb l'àmbit de l'habitatge i fruit d’un conveni amb la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Tàrrega posa al servei de la ciutadania l'Oficina Local d'Habitatge, a la Casa Consistorial. Com a principals serveis, destaca per gestionar els ajuts de rehabilitació d’immobles, tramitar cèdules d’habitabilitat, assessorar sobre les promocions de protecció oficial i tramitar diferents línies de subvenció. Tot plegat obeeix a la voluntat de facilitar a les persones l'accés a un habitatge digne. L’Oficina Local d’Habitatge de Tàrrega atén una mitjana de 2.000 consultes cada any.
Principals tràmits que es faciliten:
- Ajuts a la rehabilitació d’edificis i habitatges
- Cèdules d’habitabilitat, amb inspecció tècnica
- Inscripció al Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial
- Tramitació de la Prestació Permanent per al Pagament del Lloguer
- Tramitació de la Renda Bàsica d’Emancipació
- Mediació per al Lloguer Social