CONCERT DE REIS – Memorial ÀNGEL SANS: Valsos i polques amb POLIFÒNICA DE L’URGELL, COR DE LA FACULTAT DE FILOLOGIA DE LA UB i ORQUESTRA GRATIA ARTIS + Estudi Dansa Tàrrega
Quan |
12/01/2025 de 18:30 a 21:00 |
---|---|
On | Teatre Ateneu (Plaça del Carme) |
Afegeix un esdeveniment al calendari |
![]() ![]() |
Direcció: Salvador Brotons. Soprano: Eulàlia Ara. Tenor: Jordi Cortada. Coreografia: Mercè Freixas. La memòria de l’enyorat músic targarí Àngel Sans queda perpetuada en el tradicional Concert de Reis, que assoleix ja la seva 18a edició. El repertori constarà de valsos, polques i nadales junt amb altres composicions clàssiques i contemporànies.
A càrrec de la Polifònica de l'Urgell, el Cor de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona i l'Orquestra Simfònica Gratia Artis. L’Estudi Dansa Tàrrega completarà l’apartat escènic de la gala amb les seves belles coreografies.
Reserva de localitats a Comercial Sans (avinguda de Catalunya, 14) · Tel. 973 310 529. Organitza: Polifònica de l'Urgell amb suport de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Tàrrega.