FESTA MAJOR 2026 · DILLUNS 11: Presentació del llibre sobre els gegants de Tàrrega amb l'ALBERT FITÓ (Col·lecció Natan núm. 55)
| Quan |
11/05/2026 de 19:30 a 22:00 |
|---|---|
| On | Diverses ubicacions |
| Afegeix un esdeveniment al calendari |
|
Tàrrega es prepara per viure del 9 al 17 de maig una nova edició de la seva Festa Major, expressió multitudinària de tradició, cultura i convivència en honor als patrons locals: les Santes Espines i la Mare de Déu de l’Alba. Una seixantena de propostes integren la programació, en la qual conflueixen manifestacions de cultura popular, música de diversos gèneres, gastronomia i més al·licients. La Regidoria de Cultura i el teixit associatiu han bastit una programació d’alçada per a públics de totes les edats i majoritàriament de franc, consolidant la Festa Major com una de les celebracions de referència a les terres de Lleida.
>> www.tarrega.cat/festamajor <<
PROGRAMACIÓ DEL DILLUNS 11 DE MAIG
· A 2/4 de 8 del vespre, al Local de la Societat Ateneu
Presentació del llibre ELS GEGANTS DE TÀRREGA. UN VIATGE PER LES FESTES DE LA CIUTAT I ELS SEUS PROTAGONISTES a càrrec de l’autor ALBERT FITÓ PI (número 55 de la Col·lecció Natan).
· A les 9 de la nit, a la sala d’assaigs de l'Ateneu
Assaig del Ball de l’Eixida · Aprèn a ballar la dansa tradicional de Tàrrega amb l’Esbart Albada i participa a l’acte que es durà a terme el dimecres 13 de maig a la plaça Major.






