Ves al contingut. | Salta a la navegació

Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI

25ºC

MAX: 29º
MIN: 12º

Esports

De dilluns a divendres, de 9h a 14h i de 17h a 20h
973 312 935
671 755 628
Pavelló Municipal d'Esports (Parc Esportiu) · 25300 TÀRREGA
Sou a: Inici / Esports / Notícies / Tàrrega reobre el gimnàs del Complex Piscines després d’una renovació integral de la maquinària i el material

Tàrrega reobre el gimnàs del Complex Piscines després d’una renovació integral de la maquinària i el material

Publicat el 03-11-2025
S’instal·len més d’una quarantena de màquines d’última generació per modernitzar l’espai i millorar la comoditat · Inversió de 250.000 euros de l’empresa SIGE 2005, responsable de la gestió esportiva de l’equipament municipal
Tàrrega reobre el gimnàs del Complex Piscines després d’una renovació integral de la maquinària i el material

Els primers usuaris que han utilitzat les noves màquines del gimnàs del Complex Piscines Tàrrega

El Complex Piscines de Tàrrega ha reobert aquest dilluns 3 de novembre després d’una profunda renovació de tota la maquinària i material del gimnàs amb l’objectiu de modernitzar-se i millorar la comoditat dels usuaris. Durant la darrera setmana, s’ha substituït l’equipament anterior i s’han instal·lat setze noves màquines de càrdio i trenta de força d’última generació.

La reforma també ha servit per incorporar nou material a la zona de pes lliure com barres, discs, manuelles i bancs amb l’objectiu de donar més funcionalitat i augmentar les estacions d’entrenament. A més, també s’ha aprofitat l’actuació per instal·lar un nou terra tècnic que millora el tacte i redueix el risc de lesions, s’ha redistribuït l’espai per adaptar-se a les necessitats actuals, s’ha repintat i s’han incorporat dues televisions per fer més amena l’estada. Per la seva banda, la sala de Cycling ha incorporat quatre bicicletes noves.

Inaugurat l’any 2004, l’equipament és de titularitat municipal i la gestió de la part esportiva l’assumeix l’empresa SIGE 2005 S.L., que ha assumit la inversió de 250.000 euros per renovar de forma integral el gimnàs del Complex Piscines Tàrrega.

La regidora d’Esports i Salut, Laura Tejero, ha assistit a la reobertura de la sala i ha celebrat l’actuació “perquè modernitza un espai molt utilitzat per la nostra ciutadania. El canvi era necessari i pot animar a més gent a dur a terme l’activitat física en unes instal·lacions del màxim nivell.”

El Complex Piscines Tàrrega compta actualment amb 1.833 abonats i registra una assistència diària de 650 usuaris. La instal·lació també acull les piscines cobertes i una variada oferta d’activitats dirigides com Zumba, Body Pump, Indoor Cycling, Aiguagym, Ioga, HBX i Club Combat, entre d’altres.

  • Compartir a