Sou a: Inici / Notícies / 13 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2019

13 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2019

Publicat el 24-07-2019
És la plataforma de mecenatge que, des de fa més de 15 anys, crea sinèrgies entre les empreses privades i FiraTàrrega
13 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2019

Foto de família del Club dels Mecenes 2019 amb equip de FiraTàrrega i l'alcaldessa Alba Pijuan Vallverdú

El Club dels Mecenes és una iniciativa que neix amb l’objectiu d’aglutinar a l’entorn de FiraTàrrega les empreses i entitats que tenen la voluntat explícita de contribuir al desenvolupament d’aquest esdeveniment. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al territori que les acull.

La Fira, per la seva banda, ofereix a les empreses a banda d’un paquet d’entrades dels espectacles de cada edició, una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques Un total de 13 empreses formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2019: ALSA, Diari Segre, Banc Sabadell, Borges, Celler Carviresa, Ros Roca, Semat Comunicacions, Restaurant La Cava, Manufacturas Vall Benaiges, Sorea, Sucesores de Falip Navarro, Auto Nayox i Cotecnica.

FiraTàrrega dóna impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb el qual aquest Club va néixer l’any 2002: implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega per acostar empresa, ciutat i Fira.

Cap a un nou paradigma

FiraTàrrega 2019

FiraTàrrega 2019 vol oferir una mirada polièdrica, al voltant de quatre eixos: el territori, la identitat, el compromís i la reflexió. Els valors que es volen posar en joc tenen a veure amb la transversalitat, l'adscripció a la realitat social i la recerca, en el sentit que les arts de carrer en particular i les arts escèniques en general ja no es conceben com una simple expressió cultural sinó com un catalitzador que, des dels plantejaments artístics i la creativitat, ha d'oferir noves mirades a les necessitats, les inquietuds o els reptes socials del segle XXI. Es vol donar cabuda a discursos contemporanis, integradors, universals, cohesionadors i crítics. I també incloure també les peces més festives i d’entreteniment de qualitat.

Trobareu tota la programació al web de FiraTàrrega

  • Compartir a