Sou a: Inici / Notícies / L’Ajuntament de Tàrrega prioritza l’atenció telefònica i digital en el servei al públic de l’OAC- Casa Consistorial

L’Ajuntament de Tàrrega prioritza l’atenció telefònica i digital en el servei al públic de l’OAC- Casa Consistorial

Publicat el 12-03-2020
Es prega si us plau de fer ús de l’atenció presencial només per tràmits i consultes de caràcter urgent

L’Ajuntament de Tàrrega prioritza l’atenció telefònica i digital en el servei al públic de l’OAC- Casa Consistorial (telèfon 973 311 608 · oac@tarrega.cat) en horari de 8 a 15 h. Es prega si us plau de fer ús de l’atenció presencial només per tràmits i consultes de caràcter urgent.

Atenem així les mesures dictades pel Govern de la Generalitat de Catalunya en relació al personal de l’Administració pel que fa a mesures de protecció pel coronavirus SARS –CoV-2. Disculpeu les molèsties.

Coronavirus

  • Compartir a