Ves al contingut. | Salta a la navegació

Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI

19ºC

MAX: 21º
MIN: 8º

Patrimoni, Memòria Històrica, FiraTàrrega, Recursos Humans i Comunicació

Cal concertar cita prèvia
973 311 608 (Casa Consistorial)
Plaça Major, 1 · (Casa Consistorial) 25300 TÀRREGA
Sou a: Inici / Patrimoni, Memòria Històrica, FiraTàrrega, Recursos Humans i Comunicació / Esdeveniments / Exposició de pintura: 'L’INEFABLE VALL DEL CORB' de l'artista DOMÈNEC CORBELLA LLOBET

Exposició de pintura: 'L’INEFABLE VALL DEL CORB' de l'artista DOMÈNEC CORBELLA LLOBET

Fins al diumenge 20 d'abril · Museu Tàrrega Urgell (carrer Major, 11)
Quan 20/04/2025
de 11:00 a 14:00
On Museu Tàrrega Urgell (carrer Major, 11)
Assistents Activitat gratuïta
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

El Museu Tàrrega Urgell presenta una sèrie de pintures que l’artista Domènec Corbella Llobet ha realitzat inspirant-se en la Vall del Corb, el seu lloc de naixement. Integren la mostra una cinquantena d’obres sobre paper, amb tècnica seca i aquosa, i amb una marcada concepció estètica de caire orientalista. Són paisatges naturals que “em transmeten emocions i sentiments quan hi passejo, i que no es poden explicar amb paraules, i d’aquí el títol de la mostra, ‘L'inefable Vall del Corb’”, ha assenyalat el pintor.

Nascut a Vallfogona de Riucorb (Conca de Barberà) l’any 1946, Domènec Corbella compta amb una dilatada trajectòria com artista i docent (és professor emèrit de la Universitat de Barcelona). Va exposar fa anys a la capital de l’Urgell, a la Sala Marsà, si bé aquesta és la seva primera mostra al Museu Tàrrega Urgell. Les obres ara presentades són de producció recent i no s’havien exhibit mai abans al públic. 

Altres pintures de Corbella inspirades en la Vall del Corb, però, sí s’han pogut veure anteriorment a la Xina. De fet, el lligam artístic de l’autor amb el país oriental és molt estret i l’exposició de Tàrrega inclou tres peces realitzades en rotllos xinesos de paper xuan, fet de fibres vegetals.

HORARIS

· De dilluns a dimecres, de 10 a 14 h.
· Dijous i divendres, de 10 a 14 h. i de 17 a 20 h.
· Dissabtes, d’11 a 14 h i de 17 a 20 h.
· Diumenges, d’11 a 14 h

Més informació sobre aquest esdeveniment…

  • Compartir a