Ves al contingut. | Salta a la navegació

Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI

9ºC

MAX: 12º
MIN: 4º

Comunicació, Recursos Humans, Patrimoni i Memòria Històrica, Participació Ciutadana, Pobles i Ruralitat, i FiraTàrrega

Cal concertar cita prèvia
973 311 608 (Casa Consistorial)
Plaça Major, 1 · (Casa Consistorial) 25300 TÀRREGA
Sou a: Inici / Comunicació, Recursos Humans, Patrimoni i Memòria Històrica, Participació Ciutadana, Pobles i Ruralitat, i FiraTàrrega / Esdeveniments / Presentació del llibre 'PRIMERA LLIÇÓ SOBRE MANUEL DE PEDROLO' de Josep Camps i Francesc Foguet · Aproximació biogràfica i gèneres literaris

Presentació del llibre 'PRIMERA LLIÇÓ SOBRE MANUEL DE PEDROLO' de Josep Camps i Francesc Foguet · Aproximació biogràfica i gèneres literaris

Dimecres 3 de desembre · A les 7 de la tarda · Museu Tàrrega Urgell (carrer Major, 11)
Quan 03/12/2025
de 19:00 a 20:30
On Museu Tàrrega Urgell (carrer Major, 11)
Nom de contacte
Telèfon de contacte 973 312 960
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

El Museu Tàrrega Urgell ofereix un cicle de conferències dedicat a la figura de Manuel de Pedrolo, un dels escriptors més prolífics de la literatura catalana al segle XX. Actualment, el consistori està treballant en el projecte per museïtzar la casa on va viure a Tàrrega, ubicada al carrer Major i que va ser cedida a l’Ajuntament l’any 2021 per la seva filla Adelais de Pedrolo. Per donar a conèixer més detalls del projecte i aprofundir en la seva figura, s’ha programat una sèrie de xerrades fins a la primavera.

Dimecres 3 de desembre

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE 'PRIMERA LLIÇÓ SOBRE MANUEL DE PEDROLO'

A càrrec dels autors Josep Camps i Francesc Foguet. El llibre ofereix una visió de conjunt del corpus de l'escriptor. Després d'una aproximació biogràfica, n'aborda la narrativa, la dramatúrgia, la poesia, l'articulisme, el dietarisme i la traducció. Reserva prèvia a www.museutarrega.cat · 973 312 960 · info@museutarrega.cat.

  • Compartir a