Ves al contingut. | Salta a la navegació

Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI

MAX: 20º
MIN: 9º

Serveis Municipals, Medi Ambient, Transició Energètica i Aigua

Cal concertar cita prèvia
973 311 608 (Brigada Municipal)
Carrer del Prat, 12 (Brigada Municipal) · 25300 TÀRREGA
Sou a: Inici / Serveis Municipals, Medi Ambient, Transició Energètica i Aigua / Notícies / L’Ajuntament de Tàrrega culmina la renovació de la il·luminació dels polígons industrials amb tecnologia LED

L’Ajuntament de Tàrrega culmina la renovació de la il·luminació dels polígons industrials amb tecnologia LED

Publicat el 21-12-2025
Finalitzen els treballs per instal·lar les noves lluminàries als polígons de la Canaleta, Riambau i Llevant · La mesura en favor de la sostenibilitat generarà un estalvi energètic de prop del 60%
L’Ajuntament de Tàrrega culmina la renovació de la il·luminació dels polígons industrials amb tecnologia LED

Imatge del Polígon Riambau de Tàrrega, on s'han renovat les lluminàries amb tecnologia LED

L’Ajuntament de Tàrrega ha culminat el projecte per renovar la il·luminació dels polígons industrials de la Canaleta, Riambau i Llevant. Amb aquesta actuació, tots els polígons de la ciutat ja disposen de tecnologia LED. La mesura preveu generar un estalvi de prop del 60% en el consum energètic i, al mateix temps, augmentar la dotació d’il·luminació als espais per guanyar en seguretat i visibilitat.

En total, s’han instal·lat 183 lluminàries per substituir les anteriors il·luminacions amb la següent distribució: 74 punts de llum al polígon de La Canaleta, 47 al polígon Llevant i 52 al polígon Riambau, a banda de 10 més a les rondes i rotondes d’accés a aquestes zones. A més, també s’han instal·lat 10 noves columnes de 9 metres d’alçada per renovar les que estaven malmeses. L’empresa Serviener SL ha estat l’encarregada de dur a terme els treballs amb una inversió de 13.976,42 euros, mentre que el cost de compra del material ha estat de 34.132,29 euros.

El regidor d’Urbanisme i Transició Energètica, José Luis Marín, ha explicat que “aquesta actuació permet millorar la il·luminació dels polígons industrials, un dels motors econòmics de la ciutat. Alguns punts de llum havien deixat de funcionar pel pas del temps i així oferim una major seguretat a les empreses i els treballadors. A més, ens permet continuar amb el pla de transició energètica per renovar tota la il·luminació de Tàrrega amb tecnologia LED, fet que genera un estalvi econòmic i un pas endavant en sostenibilitat.”

  • Compartir a