Treballs de reparació de la calçada a la travessia urbana de la C-14
El Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Servei Territorial de Carreteres, efectua treballs de reparació de la calçada a la travessia urbana de la C-14 al seu pas per Tàrrega. Les obres d'asfaltatge es duen a terme els dies 6 i 7 de maig en un tram cèntric del carrer de Sant Pelegrí (entre la via del tren i la cruïlla amb l'avinguda de Catalunya) i a la plaça del Carme. També s'intervé en un tram curt del carrer de Joan Maragall (fins a la intersecció amb Astes de Sant Macari). L’actuació s’inclou dins el pla de conservació d’infraestructures viàries de Territori.
Els treballs obliguen a fer talls de trànsit al centre de la ciutat ja que afecta també a nombrosos carrers adjacents. Per això, la Policia Local i la Brigada han senyalitzat la zona indicant els desviaments. Es demana de preveure la circulació per rutes alternatives.
Així mateix, l'itinerari del bus urbà municipal també es veurà afectat, quedant fora de servei diferents parades (veure infografia). La darrera intervenció al ferm asfàltic de la C-14 a l'interior de Tàrrega es va efectuar a finals de l’any 2020. Aquestes actuacions també inclouen la renovació de la senyalització horitzontal.







